BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Homoseksualios seimos ir vaikai

2007-12-08

Homoseksualios
seimos ir vaikai

 

Nusprendziau
prasyti sia tema, nes tai tikrai aktuali tema, o ateityje manau sis klausimas
bus dar labiau gvildenamas.

Jeigu daugelio is Jusu paklausciau. Ka manot apie
homoseksualias seimas, kurios nori isivaikinti vaika? Greiciausiai, daugeliu
atveju, butu neigiamas atsakymas. Kodel? Tai gali likti retorinis klausimas.

Bet pirmiausiai, apie save. Kol neturiu seimos, manau, kad
vaiku neturesiu, nei biologiniu nei ivaikintu. Kodel? Todel, kad jiem reikia
labai daug duoti, o kai ko duoti, as negaleciau. Nors tai irgi salyginis
dalykas. Kartais pagalvoju, prie manes vaikai lipte limpa, galeciau pasiimt
vaikuti is vaiku namu ir padaryt laiminga, nes labai gali buti, kad jis praleis
visa savo vaikyste ir paauglyste, vaiku namuose. Kam nors kyla klausimas, kur vaikui geriau, vaiku
namuose ar homoseksualu seimoj? Vienareiksmiskai i si klausima, negaliu
atsakyt, nes turiu per mazai patirties. Bet manau, kad geriau tureti du Tevus
ir ne vienos mamos, nei visiskai nieko…

Aisku, cia kyla
trilijonas problemu. Kaip tai gali buti, du tevai ir ne vienos mamos…
O
as manau, kad gali. Tarkim as, galiu duoti daug silumos ir supratimo, o mano
partneris gali buti griestesnis, valdingesnis, nors ir man to netruksta. Nors,
kita vertus, as sutinku, taip gali buti zlugdomas, teisingas ‘normalios’ seimos
paveikslas. As pavyzdziui, turiu
isugdyta si paveiksla. Man grazuiausia seima, kur viena mama ir tevas su
vaikuciais pabiruciais. Bet sugryskim prie vaikuciu, kurie gyvena vaiku
namuose, jie neabejotinai, ten kencia nezmoniskas dvasios kancias. Jiem reikia
atrtimos sielos, kur ja rasti??? O jeigu as galiu ir noriu buti jam ta siela???
Negi Jus man neleisit jam ja buti???

Jeigu mano
partneris labai noretu vaiku, as sutikciau isivaikint ir ne viena, o kokius du,
aisku ne is karto.Zinau, kad tikrai sugebeciau juos uzauginti garbingais
zmonem, galbut net sugebeciau nupiesti ’normalios’ seimos portreta.

Galima pakalbeti
dar apie problemas, viena jau issiaiskinom, tai yra, ’normalios’ seimos
paveiklso iskraipymas. Kita, pedofilija. Baisu, bet cia turetu buti vienas is
didziausiu stabdziu, nors kita vertus, net ir seimose kur yra mama su tevu,
gali buti tokiu atveju.

Kita problema,
tokios seimos integracija i visuomene. Aisku, tai labai priklauso nuo visuomenes.
Lietuvos visuomene manau padalinta i dvi dalis. Vieni nepakencia visko, kas
kitaip, ir tokiu didzioji dalis. Kita dalis, zmones, kurie nuosirdziai viska
priima, nori padeti ir t.t. Jeigu tokia seima papuls, i tokie viesuomene kur
daugiau pirmos grupes individu, bus labai sunku visai seimai, o vaikui dar
sunkiau.

Kad galeciau
pratesti sia tema, man reikia Jusu komentaru. Neatsakykite is karto, noriu
apgalvotos Jusu nuomones.

Si tema tiek pat
aktuali ir geju bei lezbieciu seimoms.

Laukiu
pasisakymu;-)

Rodyk draugams

Temos: Kita .



Komentarai (15) Palik savo komentarą!

  • 1.    shyzoid  |  2007-12-08, 02:16

    Ir aš esu mąsčiusi šia tema. Visgi supratau, kad Lietuvoje homoseksualams auginti vaiką yra neįmanoma: 1. Nes Lietuva, čia net į juodaodžius piktai žiūrima, o ką jau bekalbėti apie homoseksualų vaikučius; 2. Vaikas būtų traumuojamas, ne dėl to, kad augtų be mamytės, o dėl to, kad visuomenė jam prikišinėtų, jog auga su dviem tėveliais; 3. Patiems tėveliams taip pat būtų traumų ir pašlytų gražūs santykiai, visgi nebūkime naivūs, niekaip negalima atsiriboti nuo visuomenės, turime ausis ir akis, o priprasti prie užgauliojimų ir keistų žvilgsnių yra baisus dalykas. Bet tada ką daryt homoseksualams? Jie juk irgi nori šilumos ir šeimos? Retorika. Nėra išeičių. Na nebent važiuot į kokią Ameriką, kur jau į visus dalykus žiūrima daugmaž normaliai.

    P. S. visada norėjau turėti draugą gėjų ;}

  • 2.    janis  |  2007-12-08, 10:30

    Oi kaip malonu skaityti tokius komentarus;-)
    Jeigu homoseksualas neslepia savo oreantacijos, keistu zvilgsniu uztenka ir net gerojai per daug. Bet prie to priprantama, uzauga stora skura. O vaikas labai trapus, jis negali pakelti tokio spaudimo.
    Yra homoseksualiu seimu, kuriose jau auga vaikiukai, tik aisku niekas apie tai nesiskelbia. Bet toks slapstymasis taip pat sukelia tam tikra itampa.
    Kartais zmones gali buti tokie ziaurus, net patys to nesuprasdami…
    Mielai priimsiu i draugu gretas;-)

  • 3.    sists  |  2007-12-08, 18:28

    as irgi apie tai galvojau. tu kalbi apie idealios seimos paveiksla - kas tai yra? meile, siluma, supratimas, parama. kur cia kalbama apie tevu lyti? :)
    teisingai buvo pasakyta, kad vienintelis minusas yra spaudimas is aplinkos. bet negi tie vaikuciai is vaiku namu nepatiria spaudimo is aplinkos: tarkim kai mato reklamas su graziais zaislais ar rubais, kuriu neturi, kai vakare suvokia, kad siuo metu ju klasiokus apkamso mama arba tetis, kai susimusa kelius ir vert noris ne todel, kad skauda, o todel, kad nera to, kuris paguostu.
    sitas spaudimas yra daug slykstesnis.
    o jeigu butu seima, tai ji kartu atlaikytu bet koki spaudima is aplinkos.

  • 4.    janis  |  2007-12-08, 21:16

    Taip, yra ziauriu zmoniu… Pazystu keleta zmoniu, kurie yra is vaiku namu. Ir to jie negali pamirsti visa gyvenima, ne vien del to, kad jie turi sirdyje aizejanti randa, o butent del to, kad kai kurie zmones jiem to neleidzia pamirsti. Zino, kad tai ju silpna vieta ir butinai tuo naudojasi.
    Zinai, paskaicius Tavo komentara manau bet kas igautu ryzto.
    Ar daugiau to spaudimo, ar maziau, matyt jau jokio skirtumo nuo tam tikros vietos…
    Dar del seimos paveikslo. Jis toks buvo man isugdytas. Bet kalbant apie meile, supratima, parama ir kitus dvasinius dalykus, lytis netenka jokios prasmes. Tu teisi:-)

  • 5.    sists  |  2007-12-08, 21:32

    malonu girdeti, kad sutinki su manim.
    ir tikrai tu teisus, kad jiems tai visa gyvenima primenama… cia tragedija. tikrai. vaiku namai yra tragedija. jie niekad nepakeis seimos, vaikui labai svarbu jaustis tokiu kaip visi, bet gauti ypatinga demesi. tai imanoma tik seimoje.
    gal atrodo, kad as dramatizuoju, bet mano mociute dirbo vaiku namuose nedideliame miestelyje (Trakuose) ir ten figuruoja tos pacios pavardes. is kartos i karta. mano mociute ten dirbdama susidure su trimis kartomis. moke vaikus, kuriu vaikai, o veliau ir anukai atejo i internata.
    as nenurasau zmoniu is globos namu, as nurasau visuomene, kuri bent truputi silpnesni zmogu istumia i ta nesibaigianti rata. ir nurasau todel, kad visuomene skuba teisti, neturedama visu faktu.
    juk jeigu paimtumem homoseksualiose seimose augusius vaikus, tai ar ju gyvenimai bus tokie ludni?.. abejoju.

  • 6.    internetas  |  2007-12-08, 22:05

    Idealiu atveju gerai skamba. Bet net ir normali šeima niekada nebūna ideali.
    O ir kas tai yra šeima - mama, tėtis ir vaikai. O ne tėtis, kitas tėtis ir įsūnis(įdukra). Čia tiesiog netinka terminai "šeima", "vaikai". Aš suprantu, kad jūs galite mylėti vaikus - tada eikite į tuos pačius vaikų namus, šefuokite juos, globokite, bet nevaidinkite šeimos.

  • 7.    Anonymous  |  2007-12-08, 22:06

    Visdėlto, vienu ar kitu atvėju mes esame žmonės. Homoseksualai ir kitų pakraipų žmonės taip pat yra mūsų tėvynės piliečiai. Beabejo, tai mums nepriimtinas dalykas, juk gamta sukurta kitaip. Mano nuomone, homoseksualios šeimos prieš įsivaikindamos vaikučius turėtų pagalvoti apie tą vaiką.. Kaip jis gyvens? Kaip jis jausis tarp kitų, kai jo šeima kitokia. Kaip jį priims žmonės? Kaip jis lankys mokyklą? Ar jo vaikystė bus tokia, kokia ir turi būti? Juk Lietuvos vaikai yra žiaurūs. ar nemanote, kad vaiką gali traumuoti visuomenės dėmesys į tai, kad jo tėvai ne vyras ir moteris kaip ir turi būti, bet du vyrai, ar dvi moterys. Kolkas aš neįsivaizduoju, kaip turėtų atrodyti tokia šeima. Pirmiausia šimtą tūkstančių kartų apgalvokite, o tik paskui darykite!

  • 8.    kostia  |  2007-12-08, 23:33

    matote, čia ne vien praktinės ar etinės problemos. Žinant vaikų žiaurumą, homosexualų šeimoje užaugintam vaikui bus nesaldu….
    Atidaviau švietimo sistemai nemažai metų, tad dabartinėj situacijoj jums garantuoju - tam vaikui na kaip čia išsireiškus butų mokykloj ir kieme 3,14zdiec.

  • 9.    skvotere  |  2007-12-09, 19:24

    vaikas, augantis homoseksualų šeimoj, neturės lengvo gyvenimo, niekada. nebent, prabėgus nežinia kiek metų, didžioji dalis visuomenės nebūtų taip aršiai nusiteikus gėjų atžvilgiu. vaikai juk… net neįsivaizduoju, ką tektų patirt vaikui mokykloje, jei bent kažkas ten žinotų apie jo šeimą.
    aišku, būtų nuostabu, jei kuo daugiau žmonių įsivaikintų tuos nelaimingus vaikus, bet dėl to ką čia parašei, tai pagrindinė problema - visuomenė, nieko naujo nepasakiau.

  • 10.    saulei  |  2007-12-10, 22:45

    Manau, kad negalima vienareikšmiškai teigti, kad homoseksualiose seimose uzaugę vaikai bus engiami. Tai priklausytų ne tik nuo tėvų seksualinės orientacijos, bet ir nuo vaiko asmenybės. Juk Lietuvoje ir taip yra engiamų vaikų, nors jų tėvai ir nėra homoseksualūs.

  • 11.    LedaAtomica  |  2007-12-11, 00:05

    prieš galvojant kaip tokių šeimų vaikus paleist be rūpesčių pasaulin,taip kad jie nebutų išskiriami, dar reikia pagalvot kaip apskritai juos auklėt tokioje šeimoje.
    Kiek laiko pasaulyje gyvena ir dauginasi žmogus, tiek laiko augo vaikų auklejimo patirtis, tiek laiko žmonės sėmėsi apie tai praktinių,teorinių žinių. Milijonai knygų yra prirašyta apie tai. O kas yra žinoma apie vaiko auklėjimą homo-šeimoje?.. beveik nieko.
    Sutinku, gal ir nelabai svarbu kokios lities yra tevai, kokios orientacijos. Meilės,kartais jie gal suteiks ir daugiau nei ta "tikroji" šeima,
    bet vistik- yra skirtumas tarp moterų, tarp vyrų, tarp homo ir "normalios" orientacijos žmonių. taigi vaikui tai gali oi kaip atsiliepti.
    tai dar viena kliūtis. o jau ką ir kalbėti apie Lietuvą?..
    vat pritrenkė tiesiog: buvo kažkokia akcija(gal tebevyksta),tipoprieš gėjukus.Žodžiu davė mum skrajutę,tai ir klausiam "jum nepatinka gėjai?"
    -O ką? Jum patinka tie iškrypeliai? mes nesam prieš visus, mum nepatinka tik gėjai, o pedofilai ir t.t. gali sau ramiai gyventi.
    nežinau, gal tai buvo tik to žmogaus nuomonė, bet jis kalbėjo už visus, daugiau nesigilinau…,

    "kaip ramiai gyventi tokioje aplinkoje?.."
    čia jau klausiu aš, o kokių klausimų užduotų vaikas iš tos šeimos?..tokiam dar šeimos gyvenime gali būti 3,14zdec.
    esu už tokius dalykus, taip tikrai dažnai bus geriau nei vaikų namuose. bet iškyla begalės kliučių.

  • 12.    Anonymous  |  2007-12-19, 01:02

    Vaikui, auganciam vaiku namuose, manau svarbiausiai patirti ta meile, rupesti, siluma, kuria seima gali suteikti, nepriklausomai kas ta seima sudaro. Augti vaiku namuose turetu but beprotiskai sunku. Deja deja, Lietuva ne pasaku salis ir Lietuviu netolerancija visiems aplinkui ir sau patiems yra siaubinga. Labai lengva pasakyti kad gejus negali isivaikinti vaiku del milijono priezasciu, bet parodykit nors viena kuris tai sakatins realiai kazko emesi jiems padeti ar netgi issivaikino vaika? Geju seima vaikui netinkama, bet mes patys nenorim padet tam vaikui, tad tegul jis auga vaiku namuose. Super poziuris.

    Nuosirdziai tikiuosi kad lietuviu poziuris ir tolerancija i daugeli dalyku keisis. Pati turiu geru draugu is Indijos ir kitu pasaulio saliu, kurie yra tamsesnes odos ir bijau juos pasikviesti i Lietuva del ju saugumo… Stai jums ir Europos sajunga.

  • 13.    LedaAtomica  |  2007-12-19, 19:22

    jokia sąjunga nepakeis lietuvių netolerancijos…
    čia bent stengiamasi.
    nieks nieko nebandė, negerai. bent mane sulaikytų baimė, vistik bandymas vyksta su gyvais žmonėmis, su jų gyvenimais.
    viskam reikia salygų, manau bandyt verta bus tik kai jos bus geriausios.

  • 14.    Anonymous  |  2007-12-20, 02:16

    geros salygos butu puiku, bet realybeje jei visi butu lauke geru salygu vis dar sedetumem akmens amziuje

  • 15.    gertruda  |  2009-05-30, 21:53

    Gal kas galetu atsakyt kuo homoseksuali seima blogai? Jinai nemyles vaiko? Jinai neugdys, nelavins vaiko? Jinai isnaudos ar net smurtaus pries vaika? Jinai materialiai neuztikrins vaiko poreikiu? Suprantama tai gali buti tiesa, bet tie patys klausimai galioja visiems ivaikinantiems vaikus ir tai nesvarbu ar tai seima yra mama-mama, tetis-tetis, mama-tetis, ar tik viena mama ir vienisas tetis. Svarbu vaiko gyvenime, kad butu zmones kurie vaika myletu ir rupintusi ir jam tikrai nesvarbu kas su kuo miega. o “vaiknamynai” ir “kudikynai” tai atgyvenusi vaiku globos sistema, ja reiktu visomis jegomis stengtis isgyvendinti, nes niekur pasaulyje (na tik posovietinese salyse)tokia sistema nebeegzistuoja. Tad pareiksti toki teigini kad vaikui geriau vaiku namuose gali tik zmogus visiskai nesiorentuojantis socialineje sistemoje.

Rašyk komentarą

Privalomas

Privalomas

Leistinos HTML žymės:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trackback  |  Užsisakyti komentarų RSS srautą


Nauji įrašai

Nauji komentarai

Archyvai

Reklama